Розклад уроків історії на 13.02 -17.02 |
||||||
Клас |
Дата/ Час початку уроку |
Предмет |
Тема уроку |
Платформа |
Домашнє завдання |
Зворотній зв'язок |
13 лютого - понеділок |
||||||
6 |
13.55 |
Історія |
Порівнюємо Афіни та Спарту Повідомлення на тему: Сім*я, освіта та виховання. Велика грецька колонізація. Античні поліси на території
України. Суспільне, господарське життя і побут в античних полісах на
території України. Взаємини греків і місцевого населення. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com Вкладка 6 клас
- відеоматеріали № 12 і 16 |
Читати § 36 У зошити виписати поняття колонізація – З с. 113, (зі схеми )виписати Причини грецької
колонізації. Оформити не схемою, а дефісами: -
Нестача орних земель. -
- Зростання… |
Прислати на
перевірку, на Вайбер 0667938678 |
7 |
13.00 |
Історія України |
Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій
половині ХІІІ ст. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com/ У вкладці 7 клас-відеомтеріал 16 |
Читати § 19 Зі с. 103 у зошит випишіть
дати 1113 р– 1187 р – Зі с. 99 виписати поняття Літопис – На с. 103 виконати завдання за QR –кодом ( відкрити у браузері) |
- |
8 |
12.05 |
Історія України |
Гадяцька угода. Московсько-українська війна. Конотопська битва. |
Zoom с. 148 – Гадяцький логовір 1659 – Гадяцький договір 1659 – Конотопська битва С. 150 « Руїна» С 153 Слободищенський трактат |
Опрацювати § 21 + записи у зошиті |
|
9 |
10. 50 |
Історія України |
Польський,
єврейський та кримськотатарський
рухи в Україні. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для поляків
і українців.
Громадсько-політичне та культурне життя єврейського населення: ортодокси та асимілятори.
Сіонізм. Кримськотатарське
національне відродження. |
Zoom |
Опрацювати § 21 Готуватися до узагальнення знань (гугл - тести ) - повторити § 16 - 20 |
- |
10 |
09.55 |
Історія України |
Формальний та реальний статус УСРР/УССР у «договірній федерації» радянських республік – Союзі Радянських/Совєтських Соціалістичних
Республік (Радянському/Совєтському Союзі, СРСР/СССР). Привласнення союзним центром суверенітету України. Зміни в
адміністративно- територіальному поділі УСРР. Утворення Кримської Автономної
СРР/ССР у складі РСФРР. |
Zoom |
Опрацювати § 24 зі с. 137 виписати дату створення СРСР |
- |
11 |
09.00 |
Історія України |
Спроби формування авторитарного режиму в 2010–2013 рр.
Харківські угоди 2010 р. |
Zoom |
§ 49 – 50 с.236-239 |
|
11 |
14.50 |
Мистецтво |
Для
тих, хто не здає НМТ з історії , працюємо по Культурі
Наддніпрянщини. Архітектура
С.191 –
193 ДУМ.
Вишивка |
Zoom |
С.193 -195 |
- |
15 лютого - середа |
||||||
8 |
13.55 |
Історія всесвітня |
Тема:
Османська імперія. Держави Східної Європи В 17 – 18 ст Експансія
Османської імперії.
Народи Південно- Східної
Європи під владою
турків-османів. Кримське
ханство. Внутрішня
і зовнішня політика |
Zoom https://historybilous.blogspot.com/ Відеопрезентація: Утворення Кримського ханства |
Опрацювати § 19 |
- |
9 |
09.00 |
Історія всесвітня |
«Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика
Російської імперії. |
Zoom |
Опрацювати §21 с. 160 – 169 Скласти конспект ( можно доповнити конспект у
зошиті з історії України( пишіть розбірливо)) с. 161 – 162 – реформи : Селянська ( аграрна) реформа: - - …. Земська реформа: - … Міська … Судова Фінансова Освітня Цензурна Військова реформа |
Прислати
на перевірку, на Вайбер 0667938678 |
10 |
13.00 |
Історія всесвітня |
Угорська революція. Режим Міклоша Горті. Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Йона Антонеску. Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури. |
- |
Опрацювати §14 С. 144 - 149 |
- |
11 |
09.55 |
Мистецтво |
На
уроці бути готовими відповідати по темі 6 Програми ЗНО |
Zoom |
Тема
7 Програми ЗНО |
|
11 |
12.05 |
Історія України |
Утвердження
ринкової економіки. Запровадження національної валюти – гривні. Специфіка приватизації.
Становлення, прояви олігархічної системи. |
Zoom |
§ 43 – 46 с.215-218 Виписати поняття Приватизація - |
- |
16 лютого - четвер |
||||||
8 |
13.00 |
Історія України |
Передумови, причини і перебіг «Руїни». Внутрішня боротьба за владу та впливи. Розкол
козацької держави. Посягання Московського царства на її суверенітет. |
Zoom |
Опрацювати §22 Виписати зі с. 161 1667 р – Андрусівське перемир*я та умови
Андрусівського перемир*я. За картою уявити: Лівобережжя відійшло до
Московської держави. Правобережжя відійшло до Речі Посполитої |
|
11 |
10.50 |
Історія всесвітня |
Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у
сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна
експансія Російської Федерації. |
Zoom |
Опрацювати § 19 |
- |
17 лютого - п'ятниця |
||||||
5 |
10.50 |
Істрія |
Розвиток
людства упродовж історії Періодизація
історії людства від давнини до сучасності (оглядово). Первісна доба. Поява і
розселення людини на Землі. Перші люди на українських теренах. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com/ у Періодизація історії |
Читати § 22 |
|
6 |
13.55 |
Історія |
Практична робота. Позначити на контурній карті: античні грецькі поселення Тіра, Ольвія,
Пантікапей, Херсонес) |
Zoom https://historybilous.blogspot.com У вкладці 6 клас – домашнє завдання –
розглядаєте карту Грецькі міста колонії на Пн. Узбережжі Чорного моря. |
За § 36 Розглянути карту на с. 114 На контурній карті позначити грецькі
міста – колонії у Пн. Причорномор*ї: Тіру, Ольвію, Кіркінітіду, Пантікапей. |
Карту – на
перевірку на Вайбер 0667938678 |
7 |
09.55 |
Історія всесвітня |
Середньовічні
школи та університети. Наукові
й технічні досягнення. Книгодрукування. |
Zoom Університет |
Читати § 23 - 24 На с. 110 розглянути схему 7 вільних мистецтв () тривіум ( 3 предмети) , квадривіум ( 4 предмети) За QR –кодом на с. 117 переглянути відео (
відкрити у браузері) |
- |
9 |
14.50 |
Історія України |
- |
|||
10 |
09.00 |
Історія України |
Голод 1921–1923 рр.: причини,
наслідки. Іноземна допомога жертвам голоду в УСРР. Повстанський рух в Україні
1921–1923 рр. Суспільно-політичне життя в
УСРР. Ліквідація багатопартійності. Впровадження непу в УСРР. |
Zoom |
Опрацювати § 25 Зі с. 142 виписати дати |
- |
11 |
13.00 |
Історія України |
Демографічна
та етносоціальна структура населення України. Повернення
кримськотатарського народу на історичну Батьківщину. Життя національних
спільнот в Україні. |
- |
§ 43 – 46 с. 218 - 220 |
|