Розклад уроків історії на 06.02 -10.02 |
||||||
Клас |
Дата/ Час початку уроку |
Предмет |
Тема уроку |
Платформа |
Домашнє завдання |
Зворотній зв'язок |
6 лютого
- понеділок |
||||||
6 |
13.55 |
Історія |
Спарта. Практична робота. Позначити на карті Спарту |
- https://historybilous.blogspot.com Вкладка 6 клас
- відеоматеріал № 11 Стародавня Греція |
Читати § 38 Зі с. 104 виписати поняття Вкладка 6 клас – домашнє завдання –
карта Балканський півострів, Стародавня Греці. Позначте на к/к, на півострові Пелопонес м.Спарту |
- |
7 |
13.00 |
Історія України |
Київське, Чернігівське та Переяславське князівства в
середині XII – першій половині XIIІ ст.: політичне і соціально-економічне життя. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com/ У вкладці 7 клас-відеомтеріал 13 або 14 – |
Читати § 17 Зі с. 89 у зошит випишіть
дати 1185 р– 1187 р - |
- |
8 |
12.05 |
Історія України |
Зовнішня політика: у пошуку
союзників (Московське царство, Османська імперія, Молдавське князівство,
Шведське королівство). Українсько-московський договір 1654 року |
Zoom https://historybilous.blogspot.com вкладка 8 клас – відеоматеріал №
8 Козаки ( дивитися з 42 хв 42 сек
до 1 год 08 хв. 00 сек) та відео № 9 Національно – визвольна війна |
Опрацювати § 19 Підготуватися до узагальнюючого тести, повторити §
16 - 18 |
|
9 |
10. 50 |
Історія України |
Український
національний рух: організаційно-культурницький (інституційний або
народницький) етап. Хлопомани і громадівський рух. Київська громада.
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді
громади. «Братство
(Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху: Володимир
Антонович і Михайло Драгоманов. |
Zoom |
Опрацювати § 20 с. 134 - 136 |
|
10 |
09.55 |
Історія України |
Схарактеризувати мистецьку діяльність
Сергія Мазлаха, Василя Шахрая « До хвилі » ( Що діється на Вкраїні і з
Україною) |
Zoom |
Опрацювати конспект + підготуватися до уроку узагальнення знань,
повторити § 12 - 23 Переглянути https://historybilous.blogspot.com/ вкладка10 клас-
відеоматеріал №2 « Як творилася Українська держава » перегляд починати з
приходу до влади Павла Скоропадського до створення УСРР+ у Вайбері , у групі,
матеріал про « воєнний комунізм» |
- |
11 |
09.00 |
Історія України |
Прийняття Конституції України 1996 р. |
-
|
§ 43 – 46 с.212-215 Знайти і виписати поняття Конституція - |
|
11 |
14.50 |
Мистецтво |
Для
тих, хто не здає НМТ з історії Культура
Наддніпрянщини. Архітектура |
- |
С.191
- 193 |
|
8 лютого - середа |
||||||
8 |
13.55 |
Історія всесвітня |
Узагальнюючий
тест з теми Держави Західної Європи в 16 – 17 ст. За
§12 - 17, 20 |
Гугл - форми https://historybilous.blogspot.com/ У вкладці 8 клас- тест - тест Держави
Західної Європи в 16 – 17 ст. |
Тест виконати до наступного уроку історії |
Не забудьте написати прізвище
і натиснути напис : Надіслати |
9 |
09.00 |
Історія всесвітня |
Італія |
Опрацювати §19 |
|
|
10 |
13.00 |
Історія всесвітня |
Держави Центрально – Східної Європи Відновлення польської державності. Становлення Другої Речі Посполитої. Переворот 1926 р. Чехословацька республіка. |
- https://historybilous.blogspot.com/ У вкладці 10 клас – презентації – Друга Польська Республіка |
Опрацювати §13 |
|
11 |
09.55 |
Мистецтво |
На
уроці бути готовими відповідати по темі 6 Програми ЗНО |
Zoom |
Тема
7 Програми ЗНО |
|
11 |
12.05 |
Історія України |
Президентські
вибори 2004 р. «Помаранчева
революція». |
Zoom |
§ 47- 48 с. 226 – 231 Виписати поняття Помаранчева революція - |
|
9 лютого - четвер |
||||||
8 |
13.00 |
Історія України |
Узагальнення знань з теми : Національно –
визвольна війна 1648 – 1657 рр |
Гугл – тести https://historybilous.blogspot.com/ У вкладці 8 клас- тест – тест Національно – визвольна війна 1648 – 1657
рр |
Тест виконати до наступного уроку
історії |
Не забудьте написати прізвище
і натиснути напис : Надіслати |
11 |
10.50 |
Історія всесвітня |
Криза
комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні
виступи: Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 |
- |
Опрацювати § 14 - 15 Знати, що таке Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 |
|
10 лютого - п'ятниця |
||||||
5 |
10.50 |
Істрія |
Узагальнюючі
тести з теми : ІСТОРИЧНА
НАУКА ТА ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ |
Тест знаходиться https://historybilous.blogspot.com/ у вкладці 5 клас – тести – тест ІСТОРИЧНА НАУКА ТА ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ Електронний підручник знаходиться у
файлі – 5 клас https://historybilous.blogspot.com/ Тести за§ § 15 - 20 |
Тест виконати до наступного уроку історії, до 17 лютого |
У тесті не
забудьте написати прізвище і натиснути напис :
Надіслати |
6 |
13.55 |
Історія |
За праграфами 38 та 39 Практична робота. Зіставити
суспільний устрій Афін і Спарти, повсякденне життя населення цих міст. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com У вкладці 6 клас – домашнє завдання – розглядаєте
карту Стародавня Греція. Балканський півострів |
За § 34 підготувати повідомлення на тему: Сім*я,
освіта та виховання. За вашим
бажанням, готуєте один із розділів представлених у параграфі |
|
7 |
09.55 |
Історія всесвітня |
4.
Матеріальний і духовний світ європейського середньовіччя. Церковний
розкол 1054 р. Католицька церква ХІ – 15 ст. Середньовічні єресі та боротьба
з ними |
- |
Читати §22 Виписати подію яка відбулася у 1054 році
та поняття: єретик – інквізиція - |
|
9 |
14.50 |
Історія України |
Реакція
російської громадськості й імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський
циркуляр і Емський указ. Практична робота. Проаналізувати політику російської
імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру, Емського указу |
Zoom |
§20 с. 136 – 142 Зі с. 142 виписати дати 1863 р - 1873 – 1876 р – 1876 - |
|
10 |
09.00 |
Історія України |
Узагальнення знань з теми: В БОРОТЬБІ ЗА УКРАЇНСЬКУ НЕЗАЛЕЖНІСТЬ |
https://historybilous.blogspot.com вкладка 10 клас – тести – тест «В БОРОТЬБІ ЗА
УКРАЇНСЬКУ НЕЗАЛЕЖНІСТЬ.» |
Тест виконати до наступного уроку
історії |
Не забудьте написати ПРІЗВИЩЕ і натиснути напис НАДІСЛАТИ |
11 |
13.00 |
Історія України |
Конституційна
реформа 2004 р. Основні
тенденції суспільно- політичного
життя в 2005–2009 рр. |
Zoom |
§ 47 – 48 с. 232 – 236 виписати
поняття геноцид - |
|