неділя, 25 вересня 2022 р.

 

Розклад

уроків історії на  26.09 -30.09

 

Клас

Дата/

Час початку уроку

 

Предмет

 

 Тема уроку

 

 Платформа

 

Домашнє завдання

 

Зворотній зв'язок

 

                                                                26 вересня

 

7

13.00

Історія України

Заснування міста Київ. Діяльність військовоторгових груп норманів-русі у Східній Європі. Осідання русі на Середньому Подніпров’ї. Виникнення Русі.

Zoom

https://historybilous.blogspot.com  У файлі 7 клас – відеоматеріал № 2 « Східні слов*яни »

У файлі ЗНО  - карти – карта № 12 ( розглянути сусідів )

Читати §3

Таблиця зі ст. 20 обов'язково повинна бути накреслена у зошиті!

6

13.55

Історія

Суспільна організація, культура та релігійні вірування первісних людей. Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України.

Zoom

Преглянути відеоматеріал № 2.Первісні люди  у файлі 6 клас https://historybilous.blogspot.com/ та у файлі ЗНО дивитися файл Карти - карта № 18

Читати § 4 – 6

Записати у зошит ( вивчити напам'ть для ЗНО):

Способи життя людей

-          Осілий ( якщо займаються землеробством)

-          Кочовий ( якщо займаються скотарством)

Форми суспільного об,єднання людей:

- стадо

- рід

- родова ощина

- сусідська община

- плем,я

- союз племен

- держава

 

 

8

12.05

Історія всесвітня

Повсякденне життя населення Західної Європи.

   -

Опрацювати §4 Повторити

§1 - 3

 9

 09.50

 Історія України

Початок українського національного руху («національне відродження»): шляхетський етап. Асимілятори і традиціоналісти. Новгород-Сіверський гурток автономістів. Харківський осередок українського руху.

Zoom

 Опрацювати §4 Виписати дати зі ст.35

 10

09.55

Історія України

Узагальнення знань

На ст. 35 підручника виконати завдання ( у зошиті, письмово – від руки, РОЗБІРЛИВИМ почерком):

1.  ( лише поставте у хронологічній послідовності)

2.4.

6.( Як змінилося становище жінки ( не більше 3 – х речень )

8. ( Не більше 5 речень.)

Термін виконання  - включно 2 жовтня .

Успіхів!

Є запитання? Звертайтеся!

 

 

 

 

 

 

11

09.00

Історія України

Культура повоєнних часів

 -

Опрацювати § 9 – 10

Звернути увагу на репродукцію картини Т. Яблонської на ст. 59. Знайти її чорно – біле зображення для ЗНО

 

11

14.50

Мистецтво

-

-

У додаток до завдання з історії України – знайти репродукцію картини « Хата у Богданівці» Катерини Білокур у кольоровому та чорно – білому зображенні.

Створити окремий файл під назвою « Образотворче мистецтво ХХ ст у папці Історичні пам'ятки і помістити ці 2 зображення

 

 

 

 

28 вересня

8

13.55

Історія всесвітня

Узагальнення

Скласти план,  на 12 пунктів, до теми Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин, за § 1 - 3

 ( можно складний ( розгорнутий), можно простий )

Завдання виконати до наступного уроку

Є запитання? Звертайтеся!

Виконане завдання прислати на Вайбер у особисті повідомлено за номером 0667938678

9

09.00

Історія всесвітня

Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення Французької революції. Віденський конгрес. «Священний союз».

 

 

Опрацювати § 4 на ст. 30 виписати поняття

Національно – визвольний рух –

Контрибуція -

 

10

13.00

Історія всесвітня

Практична робота

-           

Опрацювати ст. 40 -43

 

11

09.55

Мистецтво

Київська держава ( 10 – 13 ст)

-

 

У папці Пам'ятки історії створити файл : Київська держава ( 10 – 13 ст)Архітектура. У  ній розмістити зображення Софійського собору у Києві та Михайлівського Золотоверхого собору

 

11

12.05

Історія всесвітня

США з 1980 р до сьогодення.

-

Опрацювати ст.41 – 45 Пояснювати поняття: Рейганоміка

 

 

 

                                                                                             29 вересня

8

13.00

Історія

всесвітня

Мистецтво Високого Відродження.

Zoom

Опрацювати § 6

 

11

09.00

Історія України

Повсякденне життя населення України в повоєнні часи: стратегії виживання. Зміни у суспільній свідомості.

-

Опрацювати § 11 – 12

 

 

30 вересня

5

13.00

Істрія

Джерела історичної інформації.

Види історичних джерел.

 

Zoom

Преглянути презентацію  « Джерела»

https://historybilous.blogspot.com/ у файлі 5 клас

За можливості, на телефон, встановіть додаток QR - сканер

 

Переглянути §2

Читати §3

Вміти користуватися таблицею « Історичні джерела »

 

 

6

13.55

Історія

Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на території України. Трипільська археологічна культура.

Zoom

Преглянути відеоматеріал, на вибір,№ 17,18,19  про трипільців.У файлі 6 клас  - домашнє завдання – дивитися карту розселення племен трипільської культури https://historybilous.blogspot.com/ 

 

Читати §8

Звернути увагу на карту на ст27. та портрет на ст.26. Спробувати намалювати горщик з трипільським орнаментом, розфарбувати його кольорами, які були притаманні орнаментованій трипільській кераміці* ( завдання із зірочкою необов*язкове для виконання )

 

Малюнок прислати у особисті повідомлення на ВАЙБЕР 0667938678

7

09.55

Історія всесвітня

Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії.

-

Читати §5 Письмово дати відповідь на запитання: Хто такий Юстиніан (не більше 5 речень )

 

Виконане завдання прислати на Вайбер у особисті повідомлено за номером 0667938678

9

14.50

Історія України

Кирило-Мефодіївське братство та ідея всеслов’янської республіки -федерації.

Zoom

https://historybilous.blogspot.com  У файлі 9 клас – відеоматеріал № 2. Суспільно політичний рух І п. 19 ст. на території Російської імперії

Опрацювати §6

ст. 46 - 55

 

10

09.00

Історія України

Розділ 2. УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ, РОЗПАД РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ ТА ПОСТАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ДЕРЖАВИ – УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ Причини та рушійні сили Української революції

 

Zoom

 

Опрацювати §6 ст. 38 -40

 

 

11

12.05

Історія України

Повторення.

Розуміємо: – зміст понять: «відбудова», «депортація», «державний антисемітизм», «ждановщина», «культ особи», «лисенківщина», «операція “Вісла”», «операція “Захід”», «спецпоселення»; – наслідки «радянізації» західних областей УРСР та боротьби ОУН і УПА; – особливості відбудови промисловості та сільського господарства; – штучний характер масового голоду 1946– 1947 рр., його наслідки; – сутність повоєнних депортацій як злочинів тоталітарної імперії проти українців; – мотиви тривалого опору УПА та націоналістичного підпілля в різних регіонах УРСР.

Zoom

Повторити §1 - 12