Розклад уроків історії на 26.09 -30.09 |
||||||
Клас |
Дата/ Час початку уроку |
Предмет |
Тема уроку |
Платформа |
Домашнє завдання |
Зворотній зв'язок |
26 вересня |
||||||
7 |
13.00 |
Історія України |
Заснування міста Київ. Діяльність військовоторгових груп
норманів-русі у Східній Європі. Осідання русі на Середньому Подніпров’ї.
Виникнення Русі. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com У файлі 7 клас – відеоматеріал № 2 « Східні
слов*яни » У файлі ЗНО - карти
– карта № 12 ( розглянути сусідів ) |
Читати §3 Таблиця зі ст. 20 обов'язково повинна бути накреслена у зошиті! |
|
6 |
13.55 |
Історія |
Суспільна організація, культура та релігійні вірування
первісних людей. Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на
території України. |
Zoom Преглянути
відеоматеріал № 2.Первісні люди у
файлі 6 клас https://historybilous.blogspot.com/ та у
файлі ЗНО дивитися файл Карти - карта № 18 |
Читати § 4 – 6 Записати у зошит ( вивчити напам'ть
для ЗНО): Способи життя людей -
Осілий ( якщо займаються землеробством) -
Кочовий ( якщо займаються скотарством) Форми суспільного об,єднання людей: - стадо - рід - родова ощина - сусідська община - плем,я - союз племен - держава
|
|
8 |
12.05 |
Історія всесвітня |
Повсякденне життя населення Західної Європи. |
- |
Опрацювати §4 Повторити §1 - 3 |
|
9 |
09.50 |
Історія України |
Початок українського національного руху («національне
відродження»): шляхетський етап. Асимілятори і традиціоналісти.
Новгород-Сіверський гурток автономістів. Харківський осередок українського
руху. |
Zoom |
Опрацювати §4 Виписати дати зі ст.35 |
|
10 |
09.55 |
Історія України |
Узагальнення знань |
На ст. 35 підручника виконати завдання ( у зошиті, письмово – від руки,
РОЗБІРЛИВИМ почерком): 1. ( лише поставте у хронологічній
послідовності) 2.4. 6.( Як змінилося становище жінки ( не більше 3 – х речень ) 8. ( Не більше 5 речень.) Термін виконання - включно 2
жовтня . |
Успіхів! |
Є
запитання? Звертайтеся! |
11 |
09.00 |
Історія України |
Культура повоєнних часів |
- |
Опрацювати § 9 – 10 Звернути увагу на репродукцію картини Т. Яблонської на ст. 59. Знайти її
чорно – біле зображення для ЗНО |
|
11 |
14.50 |
Мистецтво |
- |
- |
У додаток до завдання з історії України – знайти репродукцію картини «
Хата у Богданівці» Катерини Білокур у кольоровому та чорно – білому
зображенні. Створити окремий файл під назвою « Образотворче мистецтво ХХ ст у папці
Історичні пам'ятки і помістити ці 2 зображення |
|
28 вересня |
||||||
8 |
13.55 |
Історія всесвітня |
Узагальнення |
Скласти план, на 12 пунктів, до
теми Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин, за ( можно складний ( розгорнутий),
можно простий ) |
Завдання виконати до наступного уроку |
Є
запитання? Звертайтеся! Виконане
завдання прислати на Вайбер у особисті повідомлено за номером 0667938678 |
9 |
09.00 |
Історія всесвітня |
Консульство та Імперія у Франції. Історичне значення
Французької революції. Віденський конгрес. «Священний союз». |
|
Опрацювати § 4 на ст. 30 виписати поняття Національно – визвольний рух – Контрибуція - |
|
10 |
13.00 |
Історія всесвітня |
Практична робота |
- |
Опрацювати ст. 40 -43 |
|
11 |
09.55 |
Мистецтво |
Київська держава ( 10 – 13 ст) |
-
|
У папці Пам'ятки історії створити файл : Київська держава ( 10 –
13 ст)Архітектура. У ній розмістити
зображення Софійського собору у Києві та Михайлівського Золотоверхого собору |
|
11 |
12.05 |
Історія всесвітня |
США з 1980 р до сьогодення. |
- |
Опрацювати ст.41 – 45 Пояснювати поняття: Рейганоміка
|
|
29 вересня |
||||||
8 |
13.00 |
Історія всесвітня |
Мистецтво Високого Відродження. |
Zoom |
Опрацювати § 6 |
|
11 |
09.00 |
Історія України |
Повсякденне життя населення України в повоєнні часи:
стратегії виживання. Зміни у суспільній свідомості. |
- |
Опрацювати § 11 – 12 |
|
30 вересня |
||||||
5 |
13.00 |
Істрія |
Джерела історичної
інформації. Види історичних
джерел. |
Zoom Преглянути презентацію
« Джерела» https://historybilous.blogspot.com/ у файлі 5 клас За можливості, на
телефон, встановіть додаток QR - сканер
|
Переглянути §2 Читати §3 Вміти користуватися таблицею «
Історичні джерела »
|
|
6 |
13.55 |
Історія |
Основні стоянки і археологічні знахідки первісної доби на
території України. Трипільська археологічна культура. |
Zoom Преглянути
відеоматеріал, на вибір,№ 17,18,19 про трипільців.У
файлі 6 клас - домашнє завдання – дивитися карту розселення племен
трипільської культури https://historybilous.blogspot.com/
|
Читати §8 Звернути увагу на карту на ст27. та
портрет на ст.26. Спробувати намалювати горщик з трипільським орнаментом,
розфарбувати його кольорами, які були притаманні орнаментованій трипільській
кераміці* ( завдання із зірочкою необов*язкове для виконання )
|
Малюнок
прислати у особисті повідомлення на ВАЙБЕР 0667938678 |
7 |
09.55 |
Історія всесвітня |
Візантійська імперія доби Юстиніана. Розквіт Візантії за
Македонської династії та династії Комнінів. Культура Візантії. |
- |
Читати §5 Письмово дати відповідь
на запитання: Хто такий Юстиніан (не більше 5 речень )
|
Виконане
завдання прислати на Вайбер у особисті повідомлено за номером 0667938678 |
9 |
14.50 |
Історія України |
Кирило-Мефодіївське братство та ідея всеслов’янської
республіки -федерації. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com У файлі 9 клас – відеоматеріал № 2.
Суспільно політичний рух І п. 19 ст. на території Російської імперії |
Опрацювати §6 ст. 46 - 55 |
|
10 |
09.00 |
Історія України |
Розділ
2. УКРАЇНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ, РОЗПАД РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ ТА ПОСТАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ
ДЕРЖАВИ – УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ Причини та рушійні сили
Української революції
|
Zoom
|
Опрацювати §6 ст. 38 -40
|
|
11 |
12.05 |
Історія України |
Повторення. Розуміємо: – зміст понять: «відбудова», «депортація»,
«державний антисемітизм», «ждановщина», «культ особи», «лисенківщина»,
«операція “Вісла”», «операція “Захід”», «спецпоселення»; – наслідки
«радянізації» західних областей УРСР та боротьби ОУН і УПА; – особливості
відбудови промисловості та сільського господарства; – штучний характер
масового голоду 1946– 1947 рр., його наслідки; – сутність повоєнних
депортацій як злочинів тоталітарної імперії проти українців; – мотиви
тривалого опору УПА та націоналістичного підпілля в різних регіонах УРСР. |
Zoom |
Повторити §1 - 12 |
|