Розклад уроків історії на 17.10 -21.10 |
||||||
Клас |
Дата/ Час початку уроку |
Предмет |
Тема уроку |
Платформа |
Домашнє завдання |
Зворотній зв'язок |
17 жовтня
- понеділок |
||||||
7 |
13.00 |
Історія України |
Виникнення Русі. Руські князі/княгиня середини ІХ–Х ст.: між легендами та історією. |
Zoom https://historybilous.blogspot.com У файлі 7 клас – відеоматеріал № 3 « Перші
князі » У файлі ЗНО - карти
– карта № 12 ( розглянути торгівельний
шлях « Із варяг у греки », знайти м. Новгород та м. Київ ). Знайти
кордон ( або територію) держави Київська Русь ( Русь - Україна) |
Читати §4 Таблиця зі ст. 20 обов'язково повинна бути накреслена у зошиті! ( у
альбомному форматі ) |
|
6 |
13.55 |
Історія |
Давньоєгипетське суспільство |
- https://historybilous.blogspot.com/ тести з теми
Первісне суспільство У файлі 6 клас – відеоматеріал № 6 « Дар Нілу » |
Читати §19 Зробити запис у зошит: Верстви єгипетського суспільства: -Фараон – цар, правитель - Чиновники - Жерці - Номархи - Військові - Селяни - Ремісники - Торговці - Раби |
НАДІСЛАТИ
у особисті повідомлення на ВАЙБЕР 0667938678 для перевірки |
8 |
12.05 |
Історія України |
Вплив Контрреформації на релігійну ситуацію в українських землях Речі
Посполитої. Православні братства |
Zoom |
Опрацювати §5 Вивчити поняття |
|
9 |
10.50 |
Історія України |
Практична робота. Проаналізувати (усно або письмово) програмні
документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них
минулого/майбутнього України або/і з позиції формування прав і свобод людини. |
Zoom |
Опрацювати §7 |
|
10 |
09.55 |
Історія України |
Проголошення в Харкові більшовицької влади та маріонеткової квазідержави УНР (Радянської/Совєтської). Початок і перебіг
першої російсько- української війни. Бій під Крутами. |
Zoom |
Опрацювати §9 |
Є
запитання? Звертайтеся! |
11 |
09.00 |
Історія України |
Міграції, зміни національного складу населення. Спроби проведення «українізації». Становище кримськотатарського народу у місцях депортації та його
боротьба за повернення на батьківщину. |
- |
Знайти інформацію та скласти її стислий конспект за темою : Становище кримськотатарського народу у місцях депортації та його боротьба за
повернення на батьківщину. Оформити тезами ( дефісами ) |
Виконану
роботу прислати для перевірки у особисті повідомлення на ВАЙБЕР 0667938678 |
11 |
14.50 |
Мистецтво |
Перевірка вмісту папок і файлів Київська держава ( 10 – 13 ст) |
Zoom |
У папці Пам'ятки історії створити
файл : Київська держава ( 10 – 13 ст)Архітектура. У ній розмістити зображення Успенського
собору Києво – Печерської лаври 1073 – 1087. Сучасний вигляд у Києві та Спасо
– Преображенський собор у Чернігові. 1036. Сучасний вигляд. Та П'ятницька церква в Чернігові. Кінець ХІІ ст. – поч.. ХІІІ ст. |
На
наступному уроці, вміст ваших папок буде
перевірено |
19 жовтня - середа |
||||||
8 |
13.55 |
Історія всесвітня |
Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький
релігійний мир 1555 р. |
- |
Опрацювати § 10 |
|
9 |
09.00 |
Історія всесвітня |
Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її
наслідки. Парламентаризм. Спроби осмислення нової дійсності.
Консерватизм, лібералізм, соціалізм. Національна ідея (націоналізм).
Повсякденне життя. |
- |
Опрацювати §6+ст.49 -53 |
|
10 |
13.00 |
Історія всесвітня |
Паризька мирна конференція та мирні договори |
- |
Опрацювати §4 |
|
11 |
09.55 |
Мистецтво |
Підготовка до ЗНО. Завдання
на канікули |
Zoom Щоб був доступ до програми ЗНО. |
1 – 3 тема програми ЗНО |
Є
запитання? Звертайтеся! |
11 |
12.05 |
Історія України |
«Шістдесятництво». Київський клуб творчої
молоді«Сучасник». Орієнтовна тема для практичного заняття. – Феномен
українського «шістдесятництва». – Розгортання
дисидентського руху: передумови, течії, діяльність. |
Zoom |
Опрацювати § 19- 20 |
|
20 жовтня - четвер |
||||||
8 |
13.00 |
Історія України |
Берестейська церковна унія. Відновлення вищої
православної ієрархії |
Zoom |
Опрацювати § 6 - 7 |
|
11 |
09.00 |
Історія вісесвітня |
Зміцнення демократії на Заході після Другої світової
війни: розширення прав людини. Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в
1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. |
Zoom |
Опрацювати § 6 |
|
21 жовтня - п'ятниця |
||||||
5 |
13.00 |
Істрія |
Писемні пам’ятки та їх
дослідження. Найвидатніші писемні пам’ятки людства. Етнографічні
дослідження. Фольклор як історичне
джерело. Сучасні історичні
джерела (фото, відео, аудіо). |
Zoom https://historybilous.blogspot.com/ |
Читати §6 |
|
6 |
13.55 |
Історія |
Повсякденне життя у Давньому Єгипті |
- Преглянути
відеоматеріал № 6 « Дар Нілу » https://historybilous.blogspot.com/ |
Читати §20 |
|
7 |
09.55 |
Історія всесвітня |
Зв’язок людини і природи. Рух населення. Внутрішня і
воєнна колонізація |
- |
Читати §9 З'ясуйте, яка колонізація є внутрішньою,
а яка – зовнішньою Для зкріплення вивченого матеріалу на
ст. 44 пограйте у гру за QR –кодом « Внутрішня і зовнішня колонізація » |
|
9 |
14.50 |
Історія України |
Нації та націоналізм у сприйнятті людей ХІХ століття.
Політичне та етнічне розуміння нації. Соціальні та політичні рухи. Польське повстання
1830–1831 рр. і його наслідки для України |
- |
Опрацювати ст. 39 – 42 Зі ст. 42 виписати дати 29 грудня 1825 – 3 січня 1826 р – 1830 – 1831рр- 1839 - |
|
10 |
09.00 |
Історія України |
IV
Універсал: проголошення державної незалежності УНР. Мирний договір УНР із Центральними
державами. Вигнання
більшовиків із території УНР. Похід Петра Болбочана на Крим. |
- |
Опрацювати §10 |
|
11 |
12.05 |
Історія України |
Спроби опозиційної діяльності: підпільні групи та
організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи. |
Zoom |
Опрацювати §17 – 18 |
|