понеділок, 3 травня 2021 р.

 

Розклад

уроків історії на період 6.05.  – 7.05.2021 року

 

Клас

Дата/

Час початку уроку

 

Предмет

 

 

Тема уроку

 

 

Платформа

 

Домашнє завдання

 

Зворотній зв'язок

 

6

06.05

8.30.

 

Історія

України

Давні слов'яни

Zoom

Ідентифікатор

485 119 7151

Пароль 333333

 

Читати § 53. Розглянути карту на ст. 169. Відповідати на запитання на ст. 169

Для запитань:

bilousnatalia141@gmail.com

Viber

0667938678

9

10.20

ІсторіяУкраїни

Повсякденне життя. Традиії, побут

 

Опрацювати § 40.

bilousnatalia141@gmail.com Сторінка ЗНО. Програма ЗНО Тема 17

( Переглянути )

Для запитань:

bilousnatalia141@gmail.com

Viber

0667938678

8

12.30

Всесвітня історія

Тематичний контроль з теми:

« Епоха Просвітництва».

О 12.30 у bilousnatalia141@gmail.com

на  сторінці 8 клас ( тести ) з'являться тестові завдання тематичного контролю. Час виконання тестів – 20 хв.

О 12.50 доступ до завдань буде припинено.

 

Для запитань:

bilousnatalia141@gmail.com

Viber

0667938678

11

13.25

Історія України

Тема 25

Zoom

Ідентифікатор

485 119 7151

Пароль 333333

 

 

Тема 26

Для запитань:

bilousnatalia141@gmail.com

Viber

0667938678

7

14.20

Всесвітня історія

Русь. Монгольська навала

 

Читати § 30

Переглянути відеоматеріал № 30 «Похід монголо – татар на Захід»

Переглянути відео  QR – код. ст. 143, 149.

Viber

0667938678

 

 

 

 

 

 

 

 

10

07.04

10.20

Історія України

Депортація кримських татар та інших народів Криму.  Внесок українського народу над нацизмом.

Zoom

Ідентифікатор

485 119 7151

Пароль 333333

Опрацювати ст.292 – 294

§69 – 70 ст. 296 – 298.

https://historybilous.blogspot.com/

На сторінці 10 клас переглянути відеоматеріал № 26 Україна у ІІ світовій війні.

 

 

Для запитань:

bilousnatalia141@gmail.com

Viber

0667938678

11

12.30

Історія України

Тема 26

 

Zoom

Ідентифікатор

485 119 7151

Пароль 333333

Тема 27

  

Для запитань:

bilousnatalia141@gmail.com

Viber

0667938678

10

13.25

Мистецтво

Мистецтво арабо – мусульманського регіону.

Архітектура

 

Опрацювати ст.138 - 144